PLANTADA D’ARBRES

Aquesta setmana hem viscut una experiència transformadora de l’espai exterior i de comunitat educativa. Hem plantat 9 arbres al nostre espai exterior. Ha estat una acció engranatge, d’aquelles que van de menys a més. El projecte d’espai exterior va prenent forma a poc a poc, assegurant els passos i oferint implicació de tots els membres: alumnes, mestres i famílies. Quan aquest triangle té un objectiu comú succeeix la màgia. Si voleu

descobrir com ha sigut el procés per la comunitat de Petits… CLIQUEU AQUí

1. Esther

Crec que una cosa tan bonica es podia haver esperat a que estiguessin tots els nens a l’escola, esperar uns dies mes, ja que, hi havia una classe confinada i ens va ser impossible assistir.
    Aixi ho podrien haver gaudit tots els que vulguessin.

1. Iris Alonso

Bon dia Ester,

Evidentment va estar sobre la taula la opció d’endarrerir la plantada, però els arbres estaven encarregats i tenien un marge de vida curt, ja que venien pelats i sense terra.
      La pandèmia ens fa viure al minut, sense poder preveure quins infants o grups aules hi són un dia o un altre.
      Gràcies per estrenar-te en els comentaris del blog.

2. Elisabet

Bon dia escola,
    Em sembla un treball meravellós. De ben segur que tots i totes en podran continuar gaudint amb els petits llucs que apareguin a la primavera, amb les ombres que projectin cap a l’estiu, amb els ocells que hi niin, amb les sinèrgies que s’hi desenvolupin al voltant. Aprofito per proposar-vos que feu una sessió de contes d’arbres al voltant dels arbres -El jardí curiós, L’avellana, Benet i el seu roure, El jardí subterrani…- hi pot aparèixer la Wangari Maathai i ja serà la cirereta del pastís.
    Enhorabona!

1. Iris

Moltes gràcies Eli! Segur que serà la llavor de moltes preguntes, curiositats i experiències. I com sempre, la teva mirada d’experta, ens fa créixer envoltats de llibres i àlbums preciosos. Gràcies per formar part de la nostra comunitat!