Menjador escolar

Menús de maig:

Menús abril:

Menús de Març

El Menjador Escolar començarà a funcionar el mateix dia d’inici de les classes, és a dir, el dilluns 5 de setembre, amb l’única excepció dels alumnes de P3, als que s’aconsella deixar-los a partir del mes d’octubre.

EL MENJADOR DISPOSA D’UN REGLAMENT DE CONVIVÈNCIA QUE ÉS D’OBLIGAT COMPLIMENT, ELS ALUMNES QUE L’ INCUMPLEIXIN  PODEN ARRIBAR A SER EXPULSATS DEL SERVEI.

1. a) Comensal FIX : Assistència al Menjador durant tot el curs, és a dir, del 5 de setembre del 2021 al 22 de juny del 2023, excloses les vacances i dies festius.

El preu del menú d’aquest comensal serà de 6,24 € /dia , que es cobraran de l’1 al 10 de cada mes del seu compte bancari.

La mensualitat serà de 110 € durant 10 mesos.

1. b) Comensal ESPORÀDIC: Assistència al Menjador en dies puntuals, a preu de 6,80 € /dia.

Poden ser comensals tots els alumnes que pertanyen al Centre, sempre que no siguin deutors d’algun rebut de Menjador de cursos passats. No podran ser comensals els pàrvuls que no sàpiguen demanar les seves necessitats ni menjar aliments no triturats. Demanem també a aquelles famílies, amb fills o filles que es quedin el proper curs per primera vegada al Menjador Escolar, que els ensenyin a utilitzar els coberts el més correctament possible.

Es recomana a les famílies de nens/es matriculats a P3 el curs 2022-23, que aquests NO es quedin al Menjador fins el mes d’octubre, a fi de millorar la seva adaptació al Centre. Amb tot, però, poden fer la inscripció com a Comensal Fix de la mateixa manera que la resta dels alumnes del Centre, i es tindrà en compte la seva assistència a partir del dia 1 d’octubre del 2022 i fins el dia 22 de juny 2023 pel que fa al cobrament del preu/menú.

A principi de cada mes es passarà per Caixa el rebut corresponent. Es retornaran a les famílies la part proporcional del preu diari del menú corresponent a l’apartat de menjar quan el comensal s’hagi absentat per malaltia o causa justificada. Els dies de vaga es retornarà l’import íntegre. Les devolucions es faran el mes de juny  de 2023.

AQUELLES FAMÍLIES QUE NO TINGUIN PAGAT EL DEUTE CORRESPONENT AL MES ANTERIOR NO PODRAN GAUDIR DEL SERVEI.

Les baixes que es produeixin abans de finalitzar qualsevol mes, no donaran dret a cap tipus de devolució.

Les baixes en el Menjador han de comunicar-se per escrit a la secretaria o  direcció, i al llarg de l’última setmana del mes en la que s’assisteixi a aquesta activitat.