Serveis digitals

L’escola té un domini G Suite propi ” escolajoaquimruyra.com”, tots els treballadors, professorat i alumnat a partir de primària disposa d’un correu electrònic associat a aquest domini.

El centre deixa en préstec tauletes Huawei media pad T5 a tot l’alumnat de  CI i CM .

Hem rebut del Departament d’educació cromebooks per tot l’alumnat de 5è i  6è de primària.

Els alumnes de Cicle superior que no disposin d’internet a casa per problemes econòmics poden sol·licitar una MIFI de dades al centre i d’aquesta manera poder tenir accés a programacions i altre material digital també des de casa.

EL professorat està format a l’ensenyament amb la plataforma Gsuit i en concret en classroom .

La app  de comunicació principal amb les famílies  és , a través d’aquesta plataforma anem incrementant la comunicació  de forma ràpida i eficient.