Material escolar

Les famílies fan una aportació de 130 euros a l’any  que enguany es veu minorada en 50 euros gràcies al programa per la millora d’oportunitats PMOE-Proa+. En conseqüència, només paguen 80 euros que inclouen alguns llibres, material, sortides i ús d’una tauleta interactiva individual des de 1r fins a 4t, i unes viatgeres que s’utilitzen des de P3 fins P5. Els alumnes de 5è i 6è utilitzen cromebooks procedents del Pla Digital del Departament d’Educació.

Les colònies, el menjador i les extraescolars van a part. Ara bé el Consorci dona ajuts de menjador i l’Ajuntament ajuts per les extraescolars.

El Consorci subvenciona aquestes quotes a l’alumnat considerat del Pla de Xoc i no paguen cap quota.  Els que són catalogats coma vulnerables reben 40 euros més del programa PMOE -Proa+, amb la qual cosa només han d’aportar 40 € per la quota unificada de tot el curs i 35 euros per les colònies que també estan subvencionades, parcialment, pel programa PROA+( fons europeus).