Xerrada Innovamat

Dijous 9 de maig un grup de famílies de l’escola van assistir a la xerrada que ens va oferir Innovamat. Ens van explicar com fem les matemàtiques a l’escola, el perquè de la metodologia i vam poder entendre com resolien els algoritmes d’una forma transparent.

Va ser una xerrada molt enriquidora on les famílies van poder plantejar dubtes i inquietuds i entre tots i totes ens vam fer una idea més acurada de com treballem les matemàtiques a l’escola.

Ens van adjuntar un seguit de recursos per a totes les famílies interessades:

• Podeu subscriure-us a la Newsletter i rebre totes les novetats i continguts al vostre mail 📥clicant al següent enllaç: Subscriu-te!
  • Per conèixer com els vostres fills i filles construeixen a l’aula les estratègies de càlcul trobareu més a “Com puc ajudar des de casa? 🤔Evitem els espòilers!”: Com puc ajudar des de casa?
  • Filem una mica més prim📝, us suggerim entrar a les diferents entrades del blog. En concret tenim uns videotutorials on presentem les principals estratègies que utilitzem al llarg de la proposta: Videotutorials

I només ens queda agrair a totes les famílies que vau assistir! Sense vosaltres i les vostres aportacions aquesta xerrada no hauria estat possible.