Nadal

El Nadal és un moment màgic per als nens i nenes. Els infants esperen aquestes dates amb molta il·lusió. Un cop més, les famílies ens reunim al voltant de la taula i compartim bones estones.

A Educació Infantil i Cicle Inicial fem “Cagar el Tió”. Els padrins/es de quart amb els fillols i filloles d’EI3 el van a buscar. Tota la colla al bosc de Can Deu preparats per a buscar al tió… On s’haurà amagat? Sort que els padrins i les padrines ens preparen “pistes”. Un cop l’hem trobat el portem a l’escola i li donem menjar. Quan ja és ben gros…. Cantem la cançó i cop de bastó !  A veure què surt!

Tot l’alumnat ha estat assajant Nadales per al dia del Concert de Nadal. Les famílies poden assistir i veure com els seus fills i filles ho fan molt i molt bé!