Festa Major

A final de curs celebrem la Festa Major. És una celebració molt especial ja que fem l’acomiadament del curs i dels nens i nenes de 6è que acaben la seva etapa al Joanot Alisanda. Alhora, donem la benvinguda als infants que el curs següent començaran EI3.

Quantes emocions! Als nens i nenes de 6è els fa molta il·lusió fer-se grans, tenen grans expectatives pel que fa al seu futur però també els venen sentiments contradictoris ja que saben que deixen enrere una etapa molt important de la seva vida. És per aquest motiu, que fem un bon acomiadament. Al matí, amb tots els companys/es de l’escola i, sobretot, amb els qui han sigut els seus fillols.

img_2424

A la tarda, és el torn d’acomiadar-se amb les famílies de l’escola i amb els/les mestres que han tingut durant tots aquests anys.

Abans de marxar però, tenen una tasca molt important! Ajuden a les noves famílies i al futur alumnat del Joanot a conèixer una mica l’escola.

És un moment de nervis per als futurs infants d’EI3. Avui coneixeran els qui seran els seus padrins i padrines fins a EI5. És el primer contacte. Els padrins i padrines han preparat unes motxilles precioses personalitzades i es coneixen. Tot plegat els fa molta il·lusió però també una mica de vergonya!!!

Després de tots aquests moments tan emotius és l’hora de fer gresca. Un bon berenar i música!!!!

La festa conclou amb un castell de focs espectacular!