#aquiproubullying#

L’escola participa en el projecte #aquiproubullying# des de fa tres anys. Vam començar fent una formació per a tot el claustre i fent una diagnosi de totes les activitats que fem a l’escola per a treballar el benestar de l’alumnat. Aquest projecte es basa en totes les activitats de prevenció i sensibilització que podem fer amb l’alumnat per tal de garantir el seu benestar i evitar possibles situacions d’assetjament escolar.

El projecte té diferents objectius:

1. Sensibilitzar la comunitat escolar de la importància de prevenir i erradicar l’assetjament entre iguals.
  2. Formar la comunitat escolar per tal de prevenir, detectar i intervenir davant possibles situacions d’assetjament entre iguals.
  3. Empoderar i implicar l’alumnat per detectar i aturar els processos d’assetjament escolar mitjançant
    accions de servei a la comunitat.
  4. Prevenir possibles situacions d’assetjament en el centre educatiu.
  5. Detectar, intervenir i aturar les situacions d’assetjament escolar.