Xerrada #aquiproubullying

El dilluns 6 de novembre vam realitzar la Xerrada sobre el projecte #aquiproubullying.

El Roger Batalla, formador del projecte, ens va definir què volia dir assetjament, quins rols prenien els infants que en formaven part, què podíem fer per a detectar-lo i observar-ne símptomes i alguns exemples que ens podíem trobar en el dia a dia dels nostres infants. Després les mestres de l’escola de l’equip impulsor ens van explicar com treballem a l’escola des de la prevenció, la sensibilització i la provenció i per acabar l’alumnat de sisè, que aquest curs són protagonistes en algunes de les accions que es duen a terme a l’escola, ens van explicar la formació que havien rebut el curs passat i com aquest curs havien creat els equips de “pinyonets” per a observar durant les estones d’esbarjo i poder evitar alguna situació no desitjada.

Va ser una xerrada molt interessant on tots i totes vam aprendre molt.

Volem fer un agraïment a totes les famílies que van assistir, ja que per a nosaltres és un projecte molt interessant en el que ja fa tres anys que treballem i trobem que és important que tota la comunitat educativa treballem en la mateixa direcció.