Playing with grammar

Grammar is difficult for children and sometimes boring, but using correct grammar makes listening and reading easier for others to understand and can make the communication process more enjoyable. Related to that, the post today shows a fun way to practise the structure of interrogative sentences. Children were organized in pairs and each of them had a bag with different coloured cards where students had to find two closed questions and two answers. After that, they added a question word at the beginning of the questions and they changed closed questions into open questions.

Note: A closed question is simply one that can be answered “yes or “no”. An open question requires far more details in its answer.

La gramàtica és difícil per als infants i de vegades avorrida, però utilitzar la gramàtica de manera correcta fa que l’escolta i la lectura sigui més fàcil d’entendre pels demés i pot fer el procés de la comunicació sigui més agradable.  En relació amb aquest tema, la publicació d’avui mostra una manera divertida de practicar l’estructura de les preguntes. Els infants es van organitzar per parelles i cadascuna d’elles tenia una bossa amb cartolines de diferents colors on havien de trobar dues preguntes i dues respostes. Després d’això, van afegir una paraula de pregunta al davant i així van canviar les preguntes tancades en obertes.

Nota: una pregunta tancada és simplement aquella que es pot respondre “sí” o “no”. Una pregunta oberta requereix molts més detalls en la seva resposta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *