Jocs florals’24

Avui hem celebrat els Jocs Florals a l’escola. Ens hem trobat tots i totes al pati i amb l’acompanyament dels presentadors i presentadores de sisè hem repartit els premis per a tot l’alumnat!! Ha estat un matí ben emocionant on hem pogut escoltar contes, poemes i també hem comptat amb la fantàstica visita de la nostra mantenidora. Enguany ens ha visitat la Carmen Abarca, mare de l’escola i guionista. Ens han explicat en què consiteix la feina dels guionistes i com són presents en totes les pel·lícules, sèries i fins i tot videojocs! Ens ha fet una xerrada molt interessant i ens ha ensenyat alguns guions i la representació d’aquests en sèries actuals. Moltes gràcies, Carmen!

Si voleu veure les fotografies dels guanyadors i guanyadores d’aquest any 2023-24 podeu clicar en aquest enllaç.