Els dimecres esmorzem fruita!!!

Us recordem que tots els dimecres els infants han de portar fruita per esmorzar.

Enguany farem un recompte setmanal dels infants de cada classe que els dimecres porten una peça de fruita per esmorzar.
Cada mes i mig la classe que més fruita hagi portat tindrà com a premi fer i gaudir d’una macedònia durant una tarda.
Establir uns bons hàbits nutricionals és bàsic per créixer sanes i sans. Des de l’escola volem potenciar-ho per tal de col·laborar al desenvolupament integral del nostre alumnat.
Aprofitem per enllaçar-vos aquesta Guia d’alimentació saludable en l’etapa escolar per si pot ser del vostre interès.