Sant Jordi 2019

El 23 d’Abril és un dia especial a tota Catalunya. Celebrem Sant Jordi!!

A l’escola va ser dia de celebració. Durant tot el matí tots els infants des de P3 fins a 6è van visitar les paradetes de la Plaça de la Vila. Les tres classes d’infantil van comprar un llibre a una de les paradetes.

Mentre els companys/es visitaven les paradetes, la resta llegíem llibres sobre la primavera i St Jordi a l’aula i fèiem un mural en la col·laboració de tothom.

Al menjador vam fer diferents manualitats relacionades amb la festivitat I per la tarda vam convidar les famílies a explicar contes a totes les classes de l’escola. També l’alumnat dels cursos més elevats va explicar històries als més petits/es.

Ha estat una jornada plena de llibres, roses i lletres!