Benvolgudes famílies,
L’alumnat de 3r i 4t de primària avui podeu fer proves d’accés i treball amb els llibres digitals Teide i la plataforma Weeras, que ens han ofert una col·laboració a partir de llicències gratuïtes fins a que s’acabi el confinament. PASSOS A SEGUIR PER ENTRAR ALS LLIBRES DIGITALS TEIDE
Desenvolupar accions educatives on-line és un aprenentatge per les mestres, per les famílies i per l’alumnat, A poc a poquet tots ens en sortirem! |
|||||
P3: FEM SERIACIONS!
La proposta d’avui és fer seriacions, us proposem diferents alternatives perquè cadascú ho pugui fer de la manera que més li agradi! https://clic.xtec.cat/projects/seriesg/jclic.js/index.html
P4: Com cada dia a l’escola, caldria seguir treballant amb el calendari: Quin dia és avui? Quin temps fa? Ho podeu fer de forma oral i també escriure la data i fer un dibuix del temps que fa. Aquí teniu les cançons que fem servir a la classe cada dia: Cançó Bon dia Quin dia fa Els dies de la setmana Propostes: Escriure els noms dels nens i nenes de la classe. Identificant la primera i l’última lletra. Agrupa: Quins noms comencen amb la mateixa lletra? Com que ja ha començat la primavera… us animem a que pugueu elaborar floretes, insectes, etc. Deixeu volar la imaginació. Després el que feu ho podrem portar a la classe per decorar-la. Us adjuntem un recull d’idees per poder elaborar. També podeu fer un dibuix de benvinguda PRIMAVERA! i ens envieu el resultat. Podeu anar escoltant de fons- EL POT PETIT- JARDÍ P5: PARAULES BONIQUES Les mestres de P5 us demanen que obriu AQUEST DOCUMENT. |
|||||
1r Català: Petits textos de comprensió lectora. Llegir el text de “ALÍ” i respondre les preguntes. Les podeu enviar al mail!
1r Mates: Endreça el cuc numèric! http://www.fisme.science.uu.nl/toepassingen/03094/leerling.html 1r English: Mireu aquest vídeo:Com ens sentim avui? How do you feel today? Preparats per fer tots els moviments i cantar! Come on! ………………………………………………………. 2n Català:
Després pots decorar-la amb una foto, un dibuix dels ingredients o de la recepta acabada…, com t’agradi més. Si vols, li pots fer una foto i enviar-nos la recepta acabada a les tutores a través del correu electrònic. Així també nosaltres aprendrem coses interessants de vosaltres!!! 2n Mates:
https://aulapt.files.wordpress.com/2008/03/restas-con-llevadas1.pdf 2n i 3r English: Hello children! Primer, mirarem aquests dos vídeos: Parts of the body song and. Body Parts Song for Kids, després, agafarem un full de paper i farem un dibuix d’algú de la nostra família o d’algun amic o amiga i posarem allà totes les parts del cos. Recordeu que ha d’estar ple de color! Vinga artistes! 3r: Avui cal que entreu a WEERAS. Usuari: tercer@escolaverdaguerprat.cat contraseña: (la rebreu per Whatsapp) Llengua: Aneu a la Unitat 1. Lectura i comprensió lectora. Llegeix amb atenció les cartes entre el Max i el D.J. Lucas. A continuació fes les activitats corresponents de comprensió lectora i recorda buscar i comprovar la resposta a les cartes abans de contestar.✌️ Mates: Aneu dins del WEERAS a la Unitat 1.Les activitats s’organitzen per blocs de continguts a les diferents unitats com el llibre de text de mates. Llegiu els continguts de les unitats com quan treballem l’índex als llibres de text a l’escola per tal d’estar informats en cada unitat. Fes una ullada ? i realitza totes les activitats de la unitat 1 perquè són un reforç dels continguts ja treballats durant el curs. És molt important que llegeixis les preguntes les vegades necessàries i entenguis el que et demanen.? |
|||||
QUART (4t)
ENGLISH Hi children! How are you today? Primer, mireu les feines proposades als ‘mitjans’.Vosaltres fareu el mateix, però una mica més difícil: dibuixareu aquest/a familiar o amic/ga amb la seva mascota! Animal body parts Ben acolorit i ple d’etiquetes amb el nom de toootes les parts del cos. Let’s go! LLENGUA, cal entrar a WEERAS. Usuari: quart@escolaverdaguerprat.cat contraseña: (la rebreu per Whatsapp) Unitat 1:
Per practicar més ordre alfabètic, agafeu 12 paraules de la lectura d’aquesta unitat que acabin en -es, després ordeneu-les alfabèticament. MATEMÀTIQUES, cal entrar a WEERAS. Teide digital matemàtiques 4t Unitat 1:
Si cliqueu aquest enllaç podreu fer tot tipus d’operacions, aneu repassant http://calculomates.com/ 5è: *Important. Quan enviïs un correu electrònic al compte de cinquè cal que especifiquis a l’assumpte el nom del tutor/a i el nom de l’alumne. Exemple: Pilar_Josep Martín. D’aquesta manera podrem destriar millor els missatges. .Escriu un text explicant com és el teu dia a dia en aquests dies de confinament. Et donem algunes idees del què pots explicar:
Per tal d’elaborar el text recorda fer abans un esquema amb les idees que vols explicar. Després escriu l’esborrany.
Quan ja hagis fet tots aquests passos, revisa el text per última vegada. El més important és que s’entengui el missatge que has escrit. Per finalitzar passa el text a net amb una bona presentació i lletra. Si vols practicar l’ortografia clica aquí: Practica ortografia L’experiment de la setmana. Cada dilluns i dijous de la setmana et proposarem fer un experiment. Avui plantarem llenties, mongetes o cigrons. D’aquesta manera donarem la benvinguda a la primavera. Material:
Procediment:
Et pots posar aquestes cançons i altres per animar-te mentre plantes: Cançó. La primavera. Camarón de la Isla Quan tinguis la planta una mica crescuda pots fer un dibuix o una fotografia i ens l’envies al correu de cinquè! |
|||||
Proposta per als adults:
Grupo Planeta i Grup 62 posen en marxa la iniciativa gratuïta #KeepReadingEnCasa / #KeepReadingACasa, on trobareu lectures d’alguns dels nostres títols i activitats amb els nostres autors per passar millor aquests dies que estem a casa degut al Covid-19. Podeu accedir mitjançant els enllaços següents: |
Buenos días, en el ordenador, al abrir la página web, del cole en el margen derecho se corta las indicaciones de los
trabajos para que hagan los niños, creo que es por que lomandais para versión telegram. Podríais mandarlo a través
de correo electrónico a ver si lo puedo abrir mejor. Gracias.