PSICOMOTRICITAT a P3!

Hola famílies!

Us deixem unes quantes imatges d’una de les activitats preferides de tots els nens i nenes de l’escola: LA PSICOMOTRICITAT!!

A a sala de psico els petits s’ho passen dallò més bé corrents, saltant, posant a prova les seves capacitats físiques i de moviment, i sobretot interaccionant i compartint amb els companys i companyes. Veure fotos amb les escumes i matalassos tous, amb les disfresses durant la setmana de carnaval, amb construccions, construint cabanes… Propostes ben diferents que es troben cada setmana en entrar a la sala de psico.

És un bon moment, ara que portem ja dies confinats, per mirar-les, recordar i que us expliquin les coses que fan a l’escola i els seus amics i amigues.

Abraçades!

FOTOS PSICO P3A