3 d’abril

Per accedir a les activitats de cada comunitat, cliqueu a la imatge corresponent!

Si us plau, és molt important que les famílies amb alumnat a primària ompliu aquest formulari. És un minut però necessitem les dades!!!

Què passarà al 3r trimestre ?

Per indicacions del Departament d’Educació, sabem que el tercer trimestre començarà encara en situació de confinament. Les escoles tenim l’encàrrec de reprendre l’activitat lectiva avaluable i qualificable a partir del 14 d’abril. El professorat ens continuarem coordinant per tal d’establir propostes i mecanismes que ens permetin:

• Arribar al màxim d’alumnat possible i continuar-ne l’acompanyament afectiu i emocional.
  • Adaptar-nos a les casuístiques particulars i les possibilitats tècniques de les famílies tant com ens sigui possible.
  • Propiciar nous aprenentatges, adaptant el currículum i els criteris d’avaluació a les circumstàncies actuals i prioritzant continguts clau.
  • Avaluar les activitats proposades, així com el procés i el progrés en l’adquisició de les competències per part de cada alumne/a.

Com ho aconseguirem?

• Del 14 al 17 d’abril les propostes que us farem seran semblants a les que us han anat arribant fins ara (proposta d’activitats competencials diària i una videoconferència setmanal amb les tutores).
  • A partir del 20 d’abril us explicarem en detall aquells canvis organitzatius o propostes de millora que engegarem per tal d’encarar el que quedi de confinament. L’equip docent està plantejant diversos escenaris i eines, alhora que estem valorant com ha anat el seguiment de les iniciatives engegades fins ara.
  • En qualsevol cas, serà MOLT IMPORTANT comptar amb la complicitat de les famílies, per tal que l’alumnat faci seguiment de les propostes de les mestres i entre tots puguem continuar el curs de forma telemàtica, esperant tornar a les classes presencials el més aviat possible.

Juntes, fem escola!!