PROJECTE LA NOSTRA ESCOLA a P5

El tema del projecte de l’escola aquest curs ha estat LA NOSTRA ESCOLA, una oportunitat de re-descobrir el Verdaguer després d’aquest temps de pandemia, confinaments i grups bombolla. Hem pogut sortir de la nostra aula, conèixer espais de l’edifici que encara no coneixíem i apropar-nos a les activitats que realitzen els altres nens i nenes de l’escola en els diferents cursos.

Fa uns dies vam realitzar un tour per l’escola: vam visitar espais que ja ens són coneguts i d’altres que eren nous per nosaltres, vam parlar amb la nostra cuinera, amb el nostre conserge i vam saber què fan els nens i nenes grans a l’escola i ens vam apropar a allò que farem nosaltres el curs vinent quan anem a primària!! Com a producte final d’aquest projecte, hem preparat un llibret on recollim el nostre tour que ja teniu a les vostres mans. Esperem que us hagi agradat!

LA NOSTRA ESCOLA P5A  –   LA NOSTRA ESCOLA P5B