FEBRER a P5

El mes de febrer ha estat per les nenes i els nens de P5 un mes molt intens! Va arribar ben carregat d’activitats d’allò més engrescadores on hem pogut aprendre un munt de coses i divertir-nos molt.

Vam començar el mes amb la visita de la Maria que ens va explicar el cicle de les plantes i ens va parlar de la importància que tenen en la nostra vida i de com n’hem de tenir cura. Us vam fer un avançament de l’experiència per Tellfy, però aquí us deixem un recull de fotos més complert.

SEMBREM NATURA a P5A  –  SEMBREM NATURA a P5B

Unes setmanes després va arribar a l’escola la Reina Carnestoltes que tenia tantes ganes de gresca o més que nosaltres! Ens va portar un munt de consignes esbojarrades i vam acabar acomiadant-la amb una gran festa!

CARNAVAL a P5A  –  CARNAVAL a P5B

El mateix dia de Carnaval, el projecte Camins Vius ens va donar l’oportunitat d’anar a veure l’espectacle teatral La serpillère de Monsieur Mutt a l’Artesà. Vam passar una estona molt divertida i vam poder patricipar a l’espectacle i comentar les nostres curiositats sobre l’obra amb el seu artista, el senyor Mutt. Enviem un agraïment especial a les mares que ens van acompanyar (una d’elles gairebé torna sense sabata a l’escola!!) i a les que ens van fer d’agents de tràfic!

CAMINS VIUS a P5A  –  CAMINS VIUS a P5B

Com podeu veure hem viscut un febrer ben carregat d’activitats!! Continuem endavant amb moltes ganes de fer i d’aprendre coses noves!

Ens acompanyeu?!