Ajuts per Activitats Extraescolars 16-17

Us enllacem aquesta informació des de la nova pàgina web de l’Ajuntament del Prat:

Captura de pantalla 2016-09-13 a las 22.40.14Els ajuts van dirigits als infants i adolescents empadronats al municipi i que hagin nascut entre els anys 2001 i 2013 (ambdós inclosos).
Els ajuts són per a les activitats extraescolars que organitzen les AMPA, les associacions esportives escolars dels centre educatius, l’Escola Municipal de Música, l’Escola d’Arts, les entitats de la ciutat o els cursos de natació organitzats per l’Ajuntament.
Cada infant pot ser becat només per a una activitat. Aquests ajuts són incompatibles amb altres ajudes de l’Ajuntament. Per participar-hi cal presentar la sol·licitud a l’Oficina d’Informació i Atenció a la Ciutadania (OIAC), entre el 27 de setembre i el 14 d’octubre.

Consulteu tota la informació a l’oficina virtual.