@jacintverdaguerprat

Ha arribat setembre i continuem amb noves propostes. A partir d’aquest mes la nostra escola obre un canal públic a Telegram.

Telegram és una aplicació gratuïta molt semblant a WhatsApp. Possibilita una comunicació inmediata i ens permetrà fer difusió eficaç i ràpida d’informacions d’interès general per a les famílies (terminis de sol·litud de beques, recordatoris de dies festius i sortides, etc).

Per aquelles famílies que hi estigueu interessades, només cal descarregar al telèfon mòbil l’aplicació i buscar el canal de l’escola: @jacintverdaguerprat.

Enllaç a la descàrrega de Telegram per Android, Iphone, Ipad, Windows Phone… i també per a l’ordinador!