Nova web!

tanca novaLa web del Verdaguer es posa en marxa!!

Aquest curs 2016-17 comença amb moltes novetats que a poc a poc us anirem presentant. Només arribar us trobareu amb la primera, la nova tanca de l’escola que l’Ajuntament ha instal·lat durant l’estiu. També s’han pintat les portes d’accés al pati, i tot plegat ens dóna una imatge fresca i renovada.

web antiga

Per altra banda també acomiadem l’antiga pàgina web, que va ser pionera en el seu moment en l’ús dels Google Sites ja fa molts anys i va arribar a gairebé 100.000 visites fins al curs 2015-16. Aquesta nova web, basada en WordPress, serà més intuitiva i dinàmica, i actuarà de “finestra on-line” proveint una imatge interna del dia a dia de l’escola.