Sortida al Poble Espanyol

Les nenes i nens de 5è de l’escola hem fet una visita i un taller al Poble Espanyol per conèixer alguns dels trets més significatius de les diferents comunitats autònomes de l’estat Espanyol. Primer hem fet una visita guiada i després amb grups de 4-5 alumnes hem estat completant un petit dossier passejant per tot el recinte.

També hem fet una visita a l’exposició “Terra de l’Anell”. Una experiència inoblidable per a fans i col·leccionistes de la trilogia “El senyor dels anells”, que ha esdevingut un clàssic del gènere fantàstic.

Ens hem quedat a dinar i també hem gaudit d’una estona d’esbarjo als diferents espais que hi ha al recinte.

Si feu clic a la foto, podeu veure més imatges.

Les mestres de 5è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *