Finalista Xè concurs còmic escolar Catalunya

Els alumnes de cicle superior de l’escola dins l’àmbit lingüístic han treballat l’elaboració de còmics, tant des de l’aspecte lingüístic com artístic. Totes les creacions fetes han estat presentades al X Concurs Escolar Còmic Barcelona dins  del marc de la 39a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

En Marc Barriopedro alumne de 5è curs de l’escola, ha estat seleccionat entre els tres finalistes de la seva categoria.

La comunicació del veredicte i l’entrega de premis es farà el  divendres 10 de setembre a les 17.00h en el marc de la Setmana del Llibre en Català.

Podeu consultar els finalistes del concurs de còmic en el següent link: