Circuit d’habilitats amb bicicleta

Els alumnes de sisè han fet uns circuits d’habilitat ciclista a la Plaça del Sol de Baix.
L’objectiu ha estat practicar habilitats i maniobres amb la bicicleta aquells que ja sabien anar amb bicicleta i acompanyar a aquells alumnes que tenen dificultats amb l’ús de la bicicleta.

Fomentar els desplaçaments el màxim de sostenibles possibles ha de ser un objectiu a treballar per tots i totes, i la bicicleta ha de ser una bona opció per desplaçar-se en els trajectes dins de la ciutat ara que cada cop hi ha més carrils bici per la ciutat.