Festa Major

Aquesta tarda hem celebrat la Festa Major, els alumnes de CM han preparat uns tallers pels alumnes d’EI ( guixos,maquillatge ,ioga,circuits psicomotricitat,collarets ,construccions), 5è una gimcana pels alumnes de CI i els alumnes de 6è han estat acompanyant en tot moment als més petits de l’escola.

Hem gaudit moltíssim. Ens ho hem passat mooooooooooooolt bé!!!!!

Podeu veure totes les fotos clicant sobre la imatge:

1. Cristian Cañestro

Ostres què guay, quina currada els més grans!! Moltes felicitats. És molt maco veure com es relacionen entre els més grans i el més menuts fent “família itaquina”. Visca la festa major.

2. Patricia Abiol

Que bonic veure com interactuen grans i petits i quina emoció pels organitzadors al veure com gaudeixen els companys i companyes dels altres cicles amb les seves propostes!!