ACTIVITATS PER AQUESTA SETMANA

HOLA  AVETS i BELLAOMBRES!!!

Ja fa molts dies que no ens veiem a l’escola i us trobem molt a faltar. Per això hem pensat que seria divertit compartir algunes activitats amb vosaltres per a que les pugueu fer a casa si us ve de gust.

Estigueu atent@s els dilluns perquè us penjarem les propostes i també algun repte que haureu de superar conjuntament amb els company@s de P3 i P4. Us hi animeu??? Doncs som-hi amb les tasques d’aquesta setmana !!!

REPTE  DE  LA  SETMANA

Vols ajudar-nos a que aquest confinament s’acabi el més aviat possible?? Doncs som-hi!!!! Inventa o dibuixa un monstre “menja-coronavirus” que es posi de seguida a la feina.  Posa-li un nom ben xulo i explica on viu, com es mou d’un lloc a l’altre i si fa algun soroll per parlar amb els altres monstres.

Si vols, quan el tinguis a punt, ens el pots presentar pujant una foto o vídeo a Instagram amb el hashtag:  #itacaquedatacasa

PROPOSTES

• Prepara una poció màgica. Explica per a què serveix i fes la llista d’ingredients que has fet servir perquè tothom la pugui fer. En tornar a l’escola podrem fer un llibre de receptes màgiques.

• T’atreveixes amb un repte matemàtic?? Agafa 2 gots i 5 retoladors. Reparteix els retoladors entre els gots. Ara torna a fer el mateix tot agafant dos gots i 5 retoladors més. Se t’acudeixen més combinacions? Has de trobar totes les combinacions possibles.  [Pots repetir el mateix repte canviant el número de retoladors a repartir] Quan acabis, dibuixa i pinta els resultats.

• Durant aquests dies d’estar per casa sense poder sortir a fora hem de continuar mantenint-nos en forma. Per aconseguir-ho, prepara un circuit de psico on s’hagi de caminar, saltar i arrossegar-se per superar-lo. Utilitza les coses que tinguis al teu abast i assegura’t que no hi hagi cap activitat perillosa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *