Bon dia a tothom!
Esperem que us hagi donat temps de resoldre l’enigma d’ahir. Aquí us deixem la resposta i el següent enigma: 

A més, us recordem que podeu anar escrivint el “Diari de confinament” de les coses que aneu fent aquest dies, els quaderns d’ortografia i el vuit i mig i el projecte de “La meva història personal”.
Avui a les activitats online us proposem fer petites comprensions lectores de català. Haureu de fer les 4 primeres que són autocorrectives. Això vol dir que us les corregirà online un cop les respongueu.
Per repassar una mica sobre el tema de les plantes i la fotosíntesis us demanem que veieu el següent vídeo i realitzeu 1. un dibuix d’una planta indicant totes les seves parts i les de la flor 2. Defineix cada part i la seva funció en un full a part. 3. Escriu les diferents plantes que comenten al vídeo.
Podeu trobar informació també al WEERAS, la plataforma de l’editorial Teide, al llibre de ciències de la naturalesa 4.
pàgina web: www.weeras.com
nom d’usuari: alumnemitja@itaca.cat
contrasenya: itaca1920
Esperem que seguiu el Planning que us hem proposat i així us serà més fàcil de estar a casa. Us anirem enviat més cosetes per fer!
Estem en contacte!! Mestres de quart.



les activitats on-line de català son molt divertides