Mobilitat alumnat Erasmus+ ALAS VO a Amsterdam

En el marc del Projecte Erasmus+ ALAS VO, 14 alumnes de les escoles participants viatjaran a Amsterdam a mitjans del mes de juny.

La setmana passada, la Comissió d’Internacionalització es va reuniu per deliberar quins series els/les alumnes escollits/des. No ha estat gens fàcil escollir dos alumnes d’entre els 17 que van presentar un vídeo motivacional per a poder viatjar i gaudir d’aquesta experiència. Volem agrair la participació de tots i totes en aquest procés.

Finalment la MDM i en GAV seran els representants de l’Escola en aquesta mobilitat. Esperem que gaudeixin al màxim d’aquesta experiència.