First day in Madeira

El passat diumenge 10, la Paula Coronado de l’escola Guerau de Liost, la Montse Mañosa del Jacint Verdaguer i La Maria José Cano de l’escola Municipal Salvador Llobet es van embarcar a l’aventura per conèixer l’escola Ladeira e Lamanceiros, de Madeira.

Madeira és una illa que pertany a Portugal de 300.000 habitants, que viuen del turisme i del l’agricultura.

Les mestres faran una observació a l’escola, situada la població d’Arco de Calheta. És una escola d’una línea, que destaca pel treball per projectes i l’àmbit artístic. Aquesta està integrada per alumnes, des d’escola bressol fins a quart de primària.

Avui, dilluns, ens han rebut tots els alumnes de primària i l’equip docent tocant i cantant cançons tradicionals de l’illa.

Us posem un tastet d’aquesta benvinguda.

Seguidament ens han ensenyat les instal·lacions del centre per després explicar-nos el funcionament i organització de l’escola i, finalment, el sistema educatiu portugués.

En la jornada d’avui hem pogut observar classes amb pocs alumnes, amb dues mestres per aula i que planifiquen setmanalment les tasques.

Estem ansioses per continuar descobrint aquesta escola!

Gràcies per la benvinguda!