TANCAMENT PROJECTE ERASMUS+ ALAS

Dilluns 28 de novembre vam celebrar la Jornada de tancament del nostre Projecte Erasmus+ ALAS (Active Leaders for Active Students in the 21st century) i vam realitzar també el traspàs de la última mobilitat realitzada a Suïssa.

L’acte va tenir lloc al Teatre-auditori de Can Palots (Canovelles) i va comptar amb la presència dels claustres dels quatre centres del consorci: l’escola Municipal Salvador Llobet de Granollers, l’escola La Torreta de La Roca del Vallès, l’escola Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès i l’escola Els Quatre vents de Canovelles. També van assistir a l’acte el director de Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental, el Sr. Simó López, l’alcalde de Canovelles, el Sr. Emilio Cordero, el regidor d’educació de Granollers, el Sr. Francesc Aroles, les regidores d’educació i cultura de Canovelles, la Sra. Laura Santano i la Sra. Yolanda Sánchez i la referents en llengües estrangeres del ST, la Sra. Maria Llovet.

Aquí us deixem unes fotos de la sessió i l‘ENLLAÇ a la presentació.