ERASMUS + Alas VO ITÀLIA

Seguim amb aquesta gran experiència  en aquest petit poble del Piamonte, San Benigno Canavese. Aquests dies hem visitat una escola Kindergarden Belloc, un centre situat al mateix poble de San Benigno,  on van infants amb edats compreses entre 3 i 5 anys i ens han ensenyat com treballen. Hem pogut gaudir d’una petita coreografia que ens han preparat, així com activitats esportives, entre d’altres.

També hem pogut visitar el centre històric  de San Benigno, així com l’abadia de Santa Fruttuaria, acompanyats per alumnes de secundària que ens han fet de guies, així com la visita a l’ajuntament i la rebuda per part de les autoritats locals. Aquí teniu una mostra, esperem que us agradi!