2nd and 3rd in Madeira

El nostre segon dia ha estat molt enriquidor. Hem començat anant a les aules d’infantil. Hem pogut comprovar que tenen grups barrejats per edats. Les tutores ens han ensenyat com treballen per racons, el seu portafoli, l’autoavaluació que fan servir els alumnes, entre moltes altres coses.

Del matí destaquem una sessió interdisciplinària on treballen literatura i música. En aquesta sessió el mestre de música ha cantat una cançó sobre els pollets, tot seguit la mestra de biblioteca els ha explicat un conte que parla d’un pollet. Per acabar la sessió una de les tutores ha portat un pollet de veritat.

Seguint al mestre de música hem vist una sessió de flauta fent servir un programa interactiu.

Per acabar el dimarts hem presenciat una sessió de francès.

L’endemà, dimecres, hem gaudit d’una activitat d’educació emocional amb l’alumnat de 1r. Aquesta activitat l’han dut a terme a un espai que van dissenyar i crear juntament amb les famílies del centre.

El nostre dia ha continuat amb una visita a la sala sensorial, on treballen de forma individualitzada la motricitat fina, la concentració, la gestió emocional, entre d’altres.

Hem continuat acompanyant al mestre d’Educació Física i hem pogut veure diferents propostes d’activitats adaptades a la diversitat de l’alumnat.

Per finalitzar el dimecres, hem presenciat una sessió d’informàtica. Aquí ens han ensenyat com utilitzen programes de realitat augmentada i creació d’avatars. Ens han obsequiat amb una fotografia creada de forma col·laborativa amb tots els alumnes.

Gràcies, Madeira!
Ja tenim ganes de saber que aprendrem demà!!