APJ P3B ? LES BALENES 15/11/19
15/11/19BONA TARDA! AVUI ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES BALENES HEM ACTUAT A L’ARA PARLO JO! ? HEM EXPLICAT L’EXCURSIÓ QUE VAM FER A LA GRANJA CASABLANCA… HO HEM FET MOLT BÉ!!!
A CONTINUACIÓ TENIU EL VIDEO:
BONA TARDA! AVUI ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES BALENES HEM ACTUAT A L’ARA PARLO JO! ? HEM EXPLICAT L’EXCURSIÓ QUE VAM FER A LA GRANJA CASABLANCA… HO HEM FET MOLT BÉ!!!
A CONTINUACIÓ TENIU EL VIDEO:
Bona tarda! Avui els i les alumnes de la classe del Taurons hem pujat a l’escenari de l’Ara Parlo Jo per explicar tot el que hem après sobre LA TARDOR. Ho hem fet molt i molt bé!!! Aquí us deixem el video:
Video APJ P4B 15/11/19
Avui la classe dels esquirols han parlat de la família.També ens han ballat el “rap familiar”.
Avui els alumnes de 1r A han parlat dels conills.
Avui els nens i nenes de la classe dels DOFINS hem actuat a l’Ara Parlo Jo i hem explicat tot el que hem après sobre els dofins! ? Aquí us deixem el video:
Hola famílies!!!!!
Aquesta setmana, a l’ APJ, els nens i les nenes de 4t A i C hem parlat sobre dos projectes que estem treballant a l’escola.
4t A ens presenten el projecte de Persones, cultures i societats.
4t C ens parlen sobre el ciberbullying, que tot just l’acaben de presentar des de l’àrea d’anglès.
https://youtu.be/tL_wRp_nq4c
https://youtu.be/xhXSZLSdhGk
Divendres passat els nens i nenes de segon B van actuar a l’ara parlo jo. Van recitar un poema en castellà que havien treballat a la classe. Ho van fer molt bé!
https://youtu.be/oTG94J1RFOE
Aquesta tarda els infants de la classe de les Estrelles de Mar (P5B) han parlat al APJ tot cantant la cançó de l’aula: la cançó de les Estrelles de Mar!
Son uns artistes! Ja podeu veure el vídeo!
https://youtu.be/W2mGTLGqrH4
Avui a la tarda els nens i nenes de la classe dels TAURONS (P4B) hem participat a l’Ara Parlo Jo cantant la cançó del Tauró! ? Ho hem fet genial! ?? Aquí teniu el vídeo de l’actuació:
https://youtu.be/dBAXFw_8-ck