ARA PARLO JO DE L’11 d’ OCTUBRE DE 2019
11/10/19Avui els alumnes de 1r B han parlat dels esquirols i la tardor.
Avui els alumnes de 1r B han parlat dels esquirols i la tardor.
El 4 d’octubre vam iniciar l’Ara Parlo Jo com cada any. En aquest enllaç podeu trobar els nens i nenes de 3r B actuant:
https://youtu.be/9FIoQ0FlVuY
Ho han fet genial!
Us deixem l’APJ que van realitzar alguns i algunes alumnes de 4t B.
Els astronautes van actuar el passat divendres. Ens van explicar coses de les plantes. Ho van fer genial!
https://youtu.be/lfgCsSEYzDI
El passat divendres els dos grups de P3 van actuar a l’Ara Parlo Jo. Ho van fer molt bé!
https://youtu.be/kgUNCtKIGCk
https://youtu.be/DYkeb2TlHnI
Aquesta setmana els nens i nenes de 1r i 2n B ens expliquen una sortida i ens fan un tastet de dues cançons de la cantata.
Last Friday May 17th students of P5B participated in APJ and they told us ways to say goodbye in English!
Well done, Planets!!!??
Divendres passat dia 17 de maig els i les alumnes de P5B van participar a l’APJ i ens van ensenyar diferents maneres de dir “adeu” en anglès!
Molt bé, Planetes!!!??
Divendres passat els nens i nenes de 1r i 2n A ens van explicar el que van treballar a l’aula aquesta última setmana.
Ens parlen de la primavera i de les estacions de l’any.
Mireu, mireu!!!!!