Primer APJ del curs!

Continuem un curs més amb el projecte Ara Parlo Jo, però enguany, de manera diferent.

Seguirem treballant des de l’aula i amb els companys i companyes del grup estable i penjarem el vídeo de cada aula. Esperem que gaudiu molt!😋

Treballem les mesures de seguretat a l’aula i també ens ho passem molt bé cantant i ballant.

Hem après la cançó i ens hem inventat una coreografia relacionada amb la lletra de la cançó.

Mireu el resultat! 😋🎶🎤

Si voleu sentir la cançó, la podes trobar en aquest enllaç https://youtu.be/QPwn3pry88o

 

Benvinguts i benvingudes al nou curs!!!

HOLA FAMÍLIES!

Aquí teniu els vídeos de l’ARA PARLO JO que han fet els vostres fills i filles de TERCER. Cada classe ha parlat sobre un tema que estem treballant a classe. No us els perdeu!!!

3r A: EL SISTEMA SOLAR

 

3rB ANDY WARHOL

https://youtu.be/U3rc-HQ8_EE

 

3rC CANÇÓ: “ELS PLANETES TRAPELLES”

https://youtu.be/sYLXl2FYTCs

ARA PARLO JO: ENS PRESENTEM

BENVINGUTS I BENVINGUDES!

DURANT AQUESTA SETMANA, ELS NENS I NENES DE PRIMER HEM ESTAT PREPARANT L’ARA PARLO JO.

COM PODREU VEURE EN ELS VÍDEOS, CADA GRUP PARLA DEL SEU PROJECTE D’AULA.

ESPEREM QUE US AGRADI!

APJ 4t 9-10-20

Benvolgudes famílies,

Després de compartir amb els vostres fills i filles aquestes primeres setmanes d’escola, us hem de dir que els i les alumnes han fet una gran adaptació 😊 i, per part nostra, estem molt contents de poder-los acompanyar durant aquest curs escolar.

Un any més, avui iniciem el projecte APJ, malgrat els canvis que hem hagut de fer a causa de la situació actual. Aquest any, l’APJ es fa a la mateixa aula i amb el grup estable.

Un cop dit això, esperem que gaudiu dels vídeos dels alumnes i les alumnes de 4tA, 4tB i 4tC, amb el tema…

“La tornada a l’escola”.

El mestre i les mestres de 4t! 😘

APJ Març 4t A, 4t B i 4t C

Aquesta setmana els alumnes de quart han actutat novament a l’Ara Parlo Jo. Aprofitant que són unes setmanes de molta feina a les aules, cada classe ha parlat sobre una àrea per explicar què estem treballant.

Els alumnes de 4tA van parlar de l’autor M.C. Escher que estem treballant a plàstica. Els alumnes de 4t B van parlar del poema de Béquer que estem estudiant a castellà i finalment els alumnes de 4t C van explicar el projecte de medi que estem realitzant sobre Catalunya.

Us adjuntem els enllaços per tal que pogueu visualitzar les seves actuacions.

4t C:

4t B: 

4t A:

https://youtu.be/JYYqaf05KHc