APJ 6èA (17-1-2020)
18/01/20Els alumnes de 6è A us expliquem què vam fer a la sortida al Museu de Ciències Naturals de Granollers el divendres 10 de gener.
Els alumnes de 6è A us expliquem què vam fer a la sortida al Museu de Ciències Naturals de Granollers el divendres 10 de gener.
Ja podeu visualitzar el vídeo de 4t B de l’APJ d’aquesta setmana. Hem parlat de “sostenibilitat”, que és el tema del projecte de medi que estem treballant a l’aula. Esperem que el vídeo no us deixi indiferents!
Bon dia famílies!!!
Divendres els nens i nenes de 4t ens van explicar diferents projectes i activitats que hem estat realitzant durant aquest trimestre.
La classe de 4t A ens explica com va anar la sortida a Catalunya en miniatura.
La classe de 4t B ens posa al corrent de les investigacions que van realitzar en el seu projecte del cos humà.
La classe de 4t C ens fa cinc cèntims del projecte de l’hort de l’escola.
https://youtu.be/M-VhIZRn_Wo
https://youtu.be/WyoCk97FMrE
https://youtu.be/DfhEGrIp7vo
Alguns nens i nenes de segon B van explicar a “l’ara parlo jo” algunes coses que havien après sobre el projecte de “El cos humà i els seus aparells”. Va ser molt interessant!
Hola! Divendres passat els i les alumnes de la classe dels DOFINS vam pujar a l’escenari de l’APJ a cantar la cançó de la tardor…?
Mireu que bé ho vam fer:
Avui la classe de 1r A ens ha recitat uns poemes, en català i castellà, sobre la tardor.
Aquest any, per celebrar el Dia de la Música, vam decidir fer quelcom especial! Els/les alumnes, de manera voluntària, es van organitzar i van preparar diverses actuacions relacionades amb la música i la dansa.
CLIQUEU la imatge i podreu veure totes les actuacions d’aquest gran dia!
Salut i molta música! ♫♪♩
Les mestres de música.