Ara Parlo Jo de 6è

Bon dia a tothom! 😊

El nostre APJ ha consistit en preparar tot el que volíem transmetre a les famílies sobre la nostra escola. Els i les alumnes de 6è curs, ens hem documentat i hem elaborat nosaltres mateixos els nostres vídeos expressant oralment com es treballa a infantil, a primària, la metodologia de l’escola, els espais exteriors, el servei de menjador, els nostres projectes, les festes i moltes coses més!

Us deixem l’enllaç al genially de Portes Obertes que l’alumnat de 6è ha preparat amb molt amor, esforç, dedicació i il·lusió. Cliqueu a sobre la imatge

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

APJ 4t Setmana 8-12 març

Benvolgudes famílies,

Aquí us deixem l’APJ dels alumnes de 4t d’aquest mes de març.

Aquesta vegada, els alumnes de 4t us han volgut explicar la sortida que vam fer a CATALUNYA EN MINIATURA,  

Esperem que gaudiu dels vídeos!

Una abraçada molt gran!😊😘

4tA

https://youtu.be/NPq49oaex1U

4tB

https://www.youtube.com/watch?v=15SjdSTidRE

4tC

https://www.youtube.com/watch?v=OfsL4K9RAj0

APJ Projecte: Les plantes

Bona tarda de divendres a totes!😎

Us presentem, de nou, la tercera edició del APJ de l’alumnat de 6è!

Aquesta vegada les tres classes de , han preparat un APJ relacionat amb el projecte de Les plantes. Després de seguir el creixement d’un enciam i fer una recerca per grups del què voliem saber, hem preparat unes presentacions que aquí us deixem per saber-ne més.

En tot el procés no ens hem oblidat de reflexionar i pensar en la sostenibilitat del nostre planeta terra, així que us deixem un link per si voleu saber la vostra EMPRENTA ECOLÒGICA.

 

 

Mireu els vídeos per saber-ne més 😚

https://www.youtube.com/watch?v=rTG1D3V_EXM&feature=youtu.be&ab_channel=Promocio2009

https://youtu.be/kjPmwKOImO8