APJ de 2n

Ja queda molt poquet perquè s’acabi aquest curs tant peculiar. I toca mostrar-vos algunes de les feines que hem realitzat al llarg del trimestre. Aquest és l’últim “Ara Parlo Jo” de l’any, esperem que en gaudiu tant com nosaltres.

 

 

Ara Parlo Jo

Benvolgudes famílies,

Aquí us deixem els últims APJ de 4t d’aquest curs. I, com que són els últims, hem volgut fer-los una mica diferents i, aprofitant que estem treballant el projecte dels éssers vius, l’hem relacionat d’una manera especial. Esperem que gaudiu i rieu molt!

Gràcies per escoltar-nos i fins un altre APJ!

4tA

https://youtu.be/FzL0pvN8eM4

4tB

4tC

APJ Ara Parlo Jo 6è

Bon dia a tothom! 😀

En aquest Ara Parlo Jo, els alumnes de 6è us volem explicar tot el que estem aprenent en el nostre viatge per les diferents comunitats autònomes d’Espanya. Aquest projecte de Medi Social ens està descobrint moltes coses que no coneixíem i ens està resultant molt interessant!

A continuació teniu els nostres vídeos:

Esperem que us agradin! 😀

 

APJ SORTIDA GEOCATING

Benvolgudes famílies,
Els delegats i delegades de cinquè us expliquen la sortida que van fer per Les Franqueses del Vallès, relacionada amb el projecte d’interpretació de mapes, on amb un GPS anaven seguint un recorregut i havien de resoldre unes pistes per trobar un tresor!
S’ho van… Llegeix més»