Els nens i nenes de P4A actuem a l’APJ
05/11/21Avui a la tarda hem actuat a l’Ara parlo jo. Hem ballat la cançó de M’agrada la tardor. Ho hem fet genial!
Avui a la tarda hem actuat a l’Ara parlo jo. Hem ballat la cançó de M’agrada la tardor. Ho hem fet genial!
Hola famílies,
A continuació podeu veure l’ara parlo jo dels i les alumnes de 5è parlant sobre Antoni Tàpies, l’autor que estem treballant aquest primer trimestre en les estones que fem plàstica a l’aula. Esperem que us agradi!
Presentació de l’APJ
Ara… Llegeix més»
Avui els nens i nenes de 1rA hem actuat a l’APJ. Ho hem fet molt bé! Esperem que us agradi.
Bon dia, els alumnes de segon A han aprofitat el seu projecte del Fenòmens Naturals per donar a conèixer les novetats del temps.
Aquí teniu el nostre informatiu:
https://youtu.be/rJUEPe7rRUU
Hola famílies,
A continuació podeu veure l’ara parlo jo dels i les alumnes de 5èB parlant sobre el projecte de la línia del temps. En aquest cas us expliquen quins invents van descobrir a la prehistòria, a l’edat antiga i a l’edat mitjana. Esperem que us… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Quan s’aproxima un cap de setmana llarg, sabeu a on anar? Doncs no us preocupeu! En aquest APJ, els i les alumnes de quart A us han organitzat tres dies per gaudir al màxim!
Per altra banda, l’alumnat de quart B us expliquen, a l’APJ,… Llegeix més»
Els nens i nenes de la classe dels bolets vam actuar a l’Ara parlo jo! on vam explicar un munt de coses sobre els bolets i vam recitar una poesia en castellà.
Avui divendres hem actuat a l’Ara Parlo Jo. Ho hem fet genial!
Avui hem actuat a l’Ara parlo! Mireu que bé que ho hem fet. Esperem que us agradi.
Avui els alumnes de 1rB hem actuat a l’Ara Parlo Jo. Ho hem fet molt bé!