Una setmana fantàstica!!

Aquesta setmana hem començat a somiar. Hem començat a somiar en un món ple de valors, felicitat i aprenentatges. Aquí   teniu  una  miqueta   del  que  han  estat  aquests dies.

Comencem a caminar de nou junts i juntes. Infants i famílies, mestres i resta de comunitat educativa, tots i totes plegades emprenem un nou camí.

Hem començat a pensar en projectes, les idees han començat a voltar pel nostre cap. Grans fites ens esperen.

Hem gaudit de nou de la nostra zona d’esbarjo, hem jugat, hem tocat sorra, cordes, raquetes i pilotes.

Des de direcció ha arribat a les aules un gran encàrrec. Cercar entre tots i totes el nom de la classe, nom que servirà per engegar el projecte del primer trimestre.

També hem començat a fer sonar timbals, xilòfons i maraques, que comenci la música, que soni ben alta, que comenci l’acció!!

I  la primera setmana ens porta la  Festa Major d’Esplugues i ens mirem embadalides el pòster d’Entremesos i Grups Festius. Gegants, esbart, capgrossos, bastoners, diables…això és una festassa!!!

Els nois i noies de sisè comencem el Global Scholars, gran projecte internacional d’anglès i amb ell arribaran les visites virtuals amb nois i noies d’altres països, parlarem d’alimentació, intercanviarem opinions, discutirem per arribar a la millor solució, projectarem somnis per a un món millor . Els mestres d’anglès ens acompanyaran i ens faran de guies, una gran tasca iniciem, segur que junt i juntes ho aconseguirem!!

Parlem i conversem del respecte i de la convivència, cerquem dins nostre les millors paraules per definir l’amistat, l’amor i el treball en equip.

Els primers dies fem dinàmiques de retrobament, preguntes i respostes que ens ajuden a saber més dels nostres companys i companyes.

Els infants més menuts s’han familiaritzat amb l’escola, a partir d’ara serà un espai on passaran molt de temps i cal acollir com cal. L’entrada al centre és un moment molt important i cal tenir-ne cura, tenir cura dels petits i petites i també vosaltres,  les famílies, que ens confieu els vostres petits i petites.

Hem tocat lletres, paraules, noms i nombres,  juguem perquè sabem que jugant l’infant aprèn més i millor.

Amb els més petits parlem i escoltem anglès, cançons i música, petites frases i paraules per interioritzar, un nou idioma per viatjar.

Learning and enjoying!!

Encetem un nou programa de matemàtiques, amb Innovamat l’aprenentatge de les matemàtiques serà molt més manipulatiu i significatiu. Els infants han començat a descobrir una manera d’aprendre a través del joc, una forma divertida d’entendre l’abstracció d’aquesta àrea.

I poc a poc els infants han anat arribant a dir-nos quin nom han triat per la seva classe, han fet una gran feinada i ja sorgeixen mil preguntes que guiaran el súper projecte del primer trimestre. Emoció i il·lusió, els ulls brillen davant tanta expectació. A ells i elles se’ls omple el cor i a nosaltres la vida.

Hem compartit contes i lectures, imaginem, llegim històries fantàstiques que ens faran volar, històries que comencen  ara i que seran molt importants pels nostres petits i petites, cada dia n’encetarem una de nova, teixida amb estima i il·lusió.

Comencem a escriure i a fer camí, un camí ple de coses boniques!!

Donem sortida al curs 2021-2022, un curs que ha començat de la millor manera i amb les millors vibracions. Fem vincles i lligams, sentim que som un equip, infants, famílies , mestres, personal de menjador, feineres, conserge i administrativa, tots i totes juntes per fer d’aquest temps, un temps feliç i ple de màgia.