UN ANY MÉS, LA MARATÓ

Una vegada més, el passat dia 10 de desembre, l’escola Gras i Soler, l’AFA i l’empresa de menjador Com a Casa vam unir esforços per a celebrar el berenar solidari per a recollir fons per La Marató, enguany enfocada a la investigació de les malalties de salut mental.

Degut a la situació sanitària que estem vivint, el berenar es va entregar a les aules i l’alumnat va poder fer les seves aportacions. També es va muntar una taula fora l’escola per oferir algun berenar més i les famílies ràpidament us vau acostar per a participar.

Només us podem donar les gràcies, gràcies per col·laborar en una iniciativa solidària tant gran. El nostre granet de sorra “ajudarà a ajudar” a molta i molta gent.

Avui s’està celebrant a TV3  la 30a. Marató de la història, una Marató dedicada a la investigació de les malalties mentals, per a l’estudi i possible cura de la salut mental. Parlem d’autisme, de depressió, bipolaritat i moltes altres malalties que tenim ben a prop i a les que estem exposats tots i totes.

La recaptació que l’escola, l’AFA i Com a Casa fa a aquesta organització solidària és de 370,89 euros i estem molt i molt contentes d’haver-ho aconseguit, felices de saber que la solidaritat sempre guanya.

Ens trobem el curs ve!! Gràcies famílies!!