SORTIDES PROJECTE D’ENTORN-PRMERA PART

El dijous dia 20 d’abril,  els grans de 5è ens vam endinsar al Barri Gòtic de Barcelona per descobrir com es va fundar l’actual Barcelona i com va créixer fins a l’Edat Mitjana. Vam començar el nostre viatge davant les restes arqueològiques de l’aqüeducte romà de Bacino, per acabar a Santa Maria del Mar, passant per un munt d’indrets plens d’història: el temple d’August, el Mont Tàber, el cardo i el decumanus, els carrers dels gremis, la plaça de Rei, els jaciments del mercat del Born i la capella d’en Marcús…
Una sortida del projecte d’entorn, plena d’història, de llegendes, de fet reals, de coneixements i aprenentatge…i també de joc, de compartir, de gaudir!!
#ProjecteEntorn
#treballperprojectes
#Barcelona
@teadifusiocultural
#barcino

Dilluns 24  d’abril  el grup de 4t vam fer una passejada pel parc natural del #Montseny per encetar amb ganes el projecte d’entorn, coneixem els ecosistemes, connectem amb els seus boscos, fem hipòtesis sobre les adaptacions dels éssers vius per sobreviure…un bon bany de bosc🌳
#projecteentorn

Dimecres 26 d’abril, la classe de 3r vam anar  d’excursió a les Coves de Salnitre, a #Collbató ⛰️ Vam veure  un vídeo molt interessant sobre la formació de les coves i la composició de les roques. Un passeig subterrani de 400 metres per les profunditats d’aquesta muntanya màgica que és #Montserrat
#Catalunya
#natura
@covesdemontserra

Visita de 6è al MUHBA Turó de la Rovira, on es conservaven les restes d’una bateria antiaèria que va defensar Barcelona dels atacs de l’aviació durant la #GuerraCivil. Sortida del projecte d’entorn i d’història que hem començat recentment amb els més grans. Entendre la història per entendre el món.
#història
@museuhistoriabarcelona
#Barcelona

El grup de  2n vam anar a Olivella,  divendres 8 d’abril, al bell mig del Parc Natural del Garraf. Allà el Rubén ens va explicar quina fauna hi podem troba, també els arbres que hi creixen i que són propis d’ aquest bonic entorn. Ens va explicar de la importància  de respectar-los i cuidar-los i més en la situació actual de sequera. Vam fer una excursió preciosa per la muntanya i després vam dinar i jugar molt tranquils per la plaça i els carrers del poble que eren tots per a nosaltres!!