Sortides de novembre

Ja ha passat un altre mes i com aquell que no vol la cosa arribem al mes de desembre, mes de fred i de festes, mes de final de trimestre. Recordem des d’aquí les sortides de novembre.

Durant el  novembre vam fer un munt de feina i vam aprendre un munt de coses dins l’escola, però ja sabeu que ens encanta sortir i explorar, experimentar, perquè les experiències de fora queden a dins per sempre!!!

Aquí teniu un recull d’aquestes sortides!!

Sortida dels infants d’Infantil-4 anys al Pony Club de Sant Just Desvern.

Sortida dels Infants de 3 anys al Centre hípic de Torrelles de Llobregat.

Els infants més grans d’Infantil fan un tomb pel barri i visiten la fruiteria per conèixer els fruits de la tardor. Després fan un tastet de fruites i les mestres queden bocabadades, com els agrada la fruita!!!

Quart marxa al Citylab de Cornellà, una sortida emmarcada dins el projecte de els robots. Van quedar tan encantats que tornarem segur!!

Tercer i quart van anar al teatre Poliorama a veure l’obra de Dagoll Dagom amb música de la Dàmaris Gelabert “Bye bye monstre” una fantàstica representació que ens parla de sentiments i està inspirada en la situació de confinament que han viscut milers de nens i famílies.

Quart torna a marxar, aquest cop a l’Esplulab, a l’espai Baronda d’Esplugues.

Sisè, dins el projecte Global Scholars, surten a visitar establiments d’alimentació del barri per comprovar els preus, si són de proximitat o arriben de països llunyans…

L’alumnat de tercer visiten l’observatori astronòmic de Sabadell, els investigadors de la natura, dins del seu projecte van gaudir aprenent sobre les condicions de vida a l’espai i van construir un coet.