Solidaritat amb la Marató de TV3

Enguany l’escola juntament amb l’AFA i la Fundació FUTUR participem amb totes les famílies que vulgueu col·laborar en el gran recapte de diners que cada any organitza “La Marató de TV3”. Aquest any es destinaran a la investigació del càncer, una malaltia, per desgracia, molt propera a nosaltres.

Volem posar el nostre granet de sorra en una campanya que podreu seguir per TV3 el pròxim 16 de desembre.

A nivell educatiu pensem que és important fer partícips els infants en la importància de ser solidaris i participar de forma activa en aquest tipus d’iniciatives tan valuoses per la nostra societat.

Per recollir els diners farem una XOCOLATADA (got de xocolata amb melindros) i també es vendran postals de Nadal fetes pels alumnes. Tindrà lloc divendres 30 de novembre a les 16:30h. Vendrem els tiquets a la porta de l’escola, un tiquet de 2€ per un got de xocolata i melindros i 1€ per la postal de Nadal.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració i solidaritat!!!!!!!!!