PROJECTE “FEM CIÈNCIA”

Fa uns mesos que tota l’escola ha estat treballant en el projecte “Fem ciència” en el que els alumnes han experimentat, han après coses noves i han arribat a conclusions sorprenents. El resultat de mesos de feina es troba ara exposat al vestíbul de l’escola i ens fa molta il.lusió poder compartir-la amb tots vosaltres. Com ja sabeu, des d’ahir dijous i també avui divendres les famílies podeu visitar aquesta exposició i, a més, uns nens de sisè estaran molt contents d’explicar-vos quins experiments ha fet cada curs i a quines conclusions s’han arribat.
Si cliqueu damunt la imatge podreu veure com ha quedat aquesta exposició!!! Moltes gràcies per la vostra assistència, per aquells que per un motiu o un altre no heu pogut venir podeu veure les fotografies!!!