SANT JORDI 2021

Un curs més hem pogut viure el 23 d’Abril, Diada de Sant Jordi, de forma més o menys normalitzada, un Sant Jordi carregat de contes, lectures, il·lustracions, poemes i tallers.

Hem celebrat la Diada amb tota la il·lusió i emoció que la festa de Sant Jordi ens dóna, el curs passat no va ser possible i aquest, tot i que amb alguna variació, sí que hem pogut viure-ho on ens agrada, a l’escola!!

Sens dubte, el que hem trobat més a faltar ha estat  l’anar i venir de les famílies, mares, pares i àvies explicant contes, hem enyorat les famílies durant els Jocs Florals omplint el pati i escoltant atentament les lectures que les infants creen amb tant d’amor.

Esperem de tot cor que el curs vinent trobem la normalitat perduda i pugueu participar com ho fèieu sempre.

La Diada de Sant Jordi ha transcorregut així de bonica:

-Al matí, de 9 a 10 i d’11:30 a 12.30 h. s’ha fet sessió de conta-contes a les zones exteriors, per a tots els infants de l’escola, a càrrec de l’alumnat de 6è.

-De 10 a 11.30 h. lectura de narracions, poemes, endevinalles i tallers de Sant Jordi a càrrec dels mestres i les mestres del Gras i Soler.

-A la tarda hem celebrat els Jocs Florals, amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nens i nenes.

-Infantil: Treball del conte Bambú.

-1r: Endevinalles

-2n: Rodolins

3r: Carta a un personatge literari

-4t: Descripció d’un personatge literari

-5è: Autobiografia

-6è: Poesia

Abans de començar els Jocs Florals l’alumnat de 6è ha ballat al ritme dels tabals, amb els dracs Mariona i Llegendari. Per cert nois i noies de 6è moltíssimes gràcies pel detall tan preciós que heu fet a tots i totes les mestres, ens ha encantat!!!

Els i les guanyadores i finalistes dels Jocs Florals d’enguany han estat:

Infantil, 1r i 2n: Obsequi d’un lot de llibres per a tots els infants de l’aula, tots i totes han estat guanyadores!!

3r:

Isis Burgos Macias

Álex Campanera Márquez

Iván Martínez Bernal

4t:

Candela Lozoya Osete

Victoria Castro Gómez

Judit Parejo Orozco

5è:

Aiman El Zekri

Allison Espinoza Espinal

Hao Qiu

6è:

Aina Sabaté Cantero

Maylen Torrejón Silvero

Claudia Soria Araujo

Durant els Jocs Florals s’ha fet entrega dels premis del III Certamen Artístic, premi a l’artista més original, per la seva: creació lliure inspirada en el poema “La Papallona”  de la Joana Raspall. Els i les guanyadores de la creació artística han estat:

P3: Ariadna Tortosa Rodríguez

P4: Mikela Bartoli Jiménez

P5: Santiago Cacho Lynch

1r: Lina Kalloubi i Valèria Giménez Huguet

2n: Luciana Fernández Mundaray i Miguel Andrade Silva

3r: Héctor Ballano Pinilla

4t: Sebastian Soria Araujo

5è:Lana Skoric

6è:Lucas Rubio Vallecillos

Els infants d’infantil han gaudit de la versió teatralitzada de “La Llegenda de Sant Jordi” de la mà del nostre amic i col·laborador habitual Jaume Centelles i amb col·laboracions molt especials, s’han passejat per allà el drac i Sant Jordi, tot un espectacle!!.

Ha estat un dia meravellós, quines ganes teníem de celebrar el Sant Jordi a l’escola!!