PROJECTE L’ESCOLA SONA

L’Ajuntament d’Esplugues, a través de l’Escola Municipal de Música, ha fet possible que aquest gener al Gras i Soler haguem començat el projecte anomenat “L’escola sona”.

En aquest projecte es treballa la formació musical i el foment de la pràctica musical en grup, cosa que el fa molt atractiu. Es porta a terme amb el grup de tercer d’educació primària. A partir d’aquest any es farà sempre amb els alumnes de tercer de la nostra escola.

Cada nen tindrà el seu propi instrument, proporcionat per l’Escola de Música. En el nostre cas utilitzarem instruments de vent (saxofons, trompetes, clarinets, trombons de vares…). Cada nen disposarà d’una embocadura o broquet propi que no compartirà amb la resta d’alumnes.

Les sessions seran dirigides per professors de l’escola Municipal de Música però sempre en presència d’un mestre del centre. En aquestes sessions es prioritza la pràctica de l’instrument enlloc de l’adquisició de molta teoria musical.

Les sessions seran setmanals i es fan amb l’objectiu de fer un concert a final de curs per tal de veure els progressos que han fet els alumnes.

Hem començat fa poc i els nostres alumnes estan engrescadíssims!!! Aquí us deixem unes imatges d’una de les sessions!!!!