TALLERS RADIOFÒNICS A L’ESCOLA GRAS I SOLER

Els passats 14 de febrer i 7 de març els alumnes de cicle superior van treballar els drets a l’habitatge digne i a un medi ambient de qualitat.
A l’escola estem molt conscienciats amb el medi ambient però també amb els drets humans. Respectar-los ens fa ser millors persones i entre els valors que transmetem dia a dia a l’escola ens trobem amb la solidaritat.
Aquests drets s’han treballat mitjançant uns tallers radiofònics. Una productora audiovisual anomenada COMSOC va venir i va enregistrar els programes de ràdio.
Els nens i nenes de 5è van treballar el dret a un habitatge digne a partir del conte “Quan perdem la por” on van escriure i gravar diferents finals.
Els nens i nenes de sisè van treballar el dret al medi ambient a través de la petjada que deixa el consum exhorbitat de telèfons mòbils al medi ambient.
Podeu escoltar els programes amb els contes i veure fotografies de la gravació dels programes clicant AQUÍ
No us ho perdeu, va ser molt guai!!!