PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!!

Després de començar la setmana amb el súper pregó de 6è i el divertidíssim missatge de la Reina Carnestoltes, hem passat uns dies esbojarrats amb les consignes que ens han marcat els nens i nenes de quart!!

Divendres el gran dia!! per la tarda tota l’escola ens vam disfressar i carai!! quines disfresses, espectaculars!! Gràcies famílies per ser tan creatius, la vostra col·laboració, com sempre, fa que la festa sigui un èxit assegurat.

En el marc del projecte d’escola ContempoGras-Art Contemporani, tots els infants es van transformar i per cicles es van disfressar del tema que tenen triat per treballar. Yayoi Kusama a Infantil,  Rodadolls de l’artista José Antonio Roda a Cicle Inicial,  fotògrafes a Cicle Mitjà i grafiters i grafiteres a Cicle Superior. Tot un espectacle d’alegria, música, color i ballaruca. Vam fer passarel·les, per cicles, mantenint les distàncies de seguretat, l’alegria encomanava alegria, rialles i festa…I és que és Carnestoltes i malgrat tot no podem deixar de mostrar la millor cara que tenim, la de l’alegria i la felicitat, totes i tots plegats però amb distància i a seguir endavant, que com bé deia la cançó, la vida és un carnaval!!. Tots i totes les mestres aplegats en un únic crit, “que comenci l’espectacle!!”, a saltar, ballar i cantar, que és carnaval i tot s’hi val!!!

Ho vam passar de meravella però una cosa vam trobar a faltar, a les famílies que sempre ens acompanyen, aquest curs no hi heu pogut estar, per això, us hem enviat fotos i un vídeo perquè, tot i ser en un altre format, pugueu gaudir de la festa. Desitgem que el curs vinent estiguem tots i totes i no falti ningú!!😍