Les reunions de delegats i delegades tornen a l’escola

Amb totes les mesures de seguretat, enguany hem reprès les reunions periòdiques de delegats i delegades de cada classe amb l’equip directiu.
Aquestes reunions tenen com a objectiu fomentar la participació de l’alumnat en la nostra escola a través dels seus representants: els delegats i delegades de classe, que s’escullen trimestralment per votació. Aquests recullen les demandes, opinions, suggeriments,… i les trasllades a la reunió. Un cop acabada també han de fer el traspàs a la classe.
En aquesta segona reunió ens ha acompanyat el Gonçal, el conserge de l’escola, per parlar de les millores que els infants han proposat fer.